Welkom bij de Blog Hop van team Utopia! dag 2. We vieren een feest daar gisteren de nieuwe catalogus 2017-2018 van start is gegaan. De uitdaging was om met een nieuwe product wat leuks te maken. Zelf heb ik heb de super leuke set Daisy delight gebruikt, ook echt een van mijn favoriete en wat kan je er veel mee maken.  

Op ieder bloghop bericht vind je onderaan een button met "Volgende". Hier klik je op om verder te "hoppen" naar de volgende blog.. Wil je nog even terug naar de vorige dan klik je op de Button "Vorige". 


En omdat de nieuwe catalogus is uitgekomen heeft onze team leidster van Team Utopia, Miranda Mols, een prijs beschikbaar gesteld. Een Hostess set uit de nieuwe Catalogus! Deze kun je winnen door een tekst te vinden. Op verschillende bloghop berichten van gisteren en vandaag zal er een afbeelding staan met een woord, deze vormen samen
 
een tekst. De tekst is terug te vinden in een stempel set uit de nieuwe Catalogus!
Zoek goed want het zijn er veel! Een kleine hint, de afbeeldingen hebben een zomers tintje.
Alle onafhankelijke demonstratrices zijn uitgesloten van deelname.

Na nu ga ik wat zeggen over mijn bijdrage aan deze bloghop.



De basis van mijn kaarten heb ik gemaakt van Lemon Lime met Whisper White en Basic Black met Whisper White. Ik heb het lekker simpel gehouden. Met de daisy Delight de bloemen gestempeld met Powder Pink en vervolgens met de Daisy punch geponst. Daarna heb ik stukjes geknipt uit de bloemblaadjes. En kijk, dan heb je opeens een prachtige kaart.

Met deze kaartjes willen ik jullie bedanken voor de tijd die jullie nemen om even te komen
kijken.


Dit was het voor mij voor deze bloghop, ik hoop dat je het leuk vond!
Ik zou ik het erg leuk vinden wanneer je een berichtje achter laat bij de opmerkingen.
Heb je vragen over bijvoorbeeld de gebruikte materialen dan mag je die altijd stellen via een email
http://stampintime4u.blogspot.nl/2017/06/mooistemomenten.html

http://www.bruggetje.blogspot.nl/









6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee op je eerste kaart met de Daisy! Ik bewaar deze voor inspiratie voor later! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he Barbara, die daisy's je hebt ze leuk gebruikt.
    en goeie kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes gemaakt met de Daisy's!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    wat een mooie kaarten zijn dit geworden en wat een idee zeg leuk zoals je ze in de bloemen hebt gefotograveerd en top.

    succes met de hop, ik hop nog even verder

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen