Iedere maand krijgen we van Petra van het Freubelparadijs een envelop met een stukje papier, lint, etc. van Stampin’ Up. De uitdaging is om hier wat leuks van te maken.

Nou ik ben er mee aan de slag gegaan. Het design papier heb ik met night of navy donkerder gemaakt. Dit heb ik met daubers gedaan. Het patroon van het design papier verlies je niet door de kleur te veranderen.
Vervolgens met de prachtige stempel set painted harvest de bloemen gemaakt en uit geknipt.

Met de veelzijdig stampin markers heb ik accent op de blaadjes getekend en spetters op het labeltje. Je kan de markers echt overal voor gebruiken zoals inkleuren, spetter techniek, schrijven etc.

Het was even denken wat ik met het kippen gaas papier moest, maar ook dat is goed gekomen. Zelf vind ik het best leuk geworden

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten